[up_stowarzyszenie] Re: [up_stowarzyszenie] Re: Odp: Re: Start!

  • From: Białek Mateusz <lusaka@xxxxx>
  • To: up_stowarzyszenie@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 03 Sep 2010 11:17:22 +0200

witam serdecznie i jednoczesnie chciałem przeprosić , bo zdałem sobie sprawe ze
mam jazdy o godzienie 12.00 poniewaz o 16.00 mam egzamin na prawo
jazdy.Zapisany byłem juz przed ustaleniem terminu spotkania , wiec to nie było
odemnie zalezne. Sprobuje moze na jakas godzine podskoczyć kolo 14.30 , ale
zobacze jak z czasem poniewaz na ta 16 musze byc na bemowie.
serdecznie przepraszam
Białek Mateusz