[up_stowarzyszenie] statut i sprawy organizacyjne - PILNE!

  • From: joanna.popko@xxxxxxxxxxxxxx
  • To: klimjol@xxxxx, up_stowarzyszenie@xxxxxxxxxxxxx, j.karpacz@xxxxxxxxx
  • Date: Tue, 07 Sep 2010 17:58:19 +0200

Witam serdecznie!

1. Błażeju - dopisz PILNIE Jolę i Justynę do listy mailingowej!
j.karpacz@xxxxxxxxx, klimjol@xxxxx

2. Dopóki Błażej nie potwierdzi, że to zrobił proszę odpisywać przez
odpowiedz wszystkim, żeby Justyna i Jola też to widziały!

3. Dziś było spotkanie o statucie, dziękuję tym, którzy się pojawili. Było
owocnie. Statut wysłałam prawniczce do przejrzenia.

4. Potwierdziłam panu Wojtkowi 25 września, sobotę, na zebranie
założycielskie. Ma mi jutro/pojutrze odpowiedzieć czy dyrekcja się zgadza.
Wówczas roześlę wszystkim zaproszenie i prośbę by ewentualni chętni do
zarządu się ujawnili i napisali pilnie notki o sobie. A wszyscy chętni do
przyjścia na zebranie będą proszeni o podanie danych potrzebnych do
rejestracji Marcie.

5. Do PONIEDZIAŁKU czekam na notki 200-300 słów o sobie od wszystkich osób,
które chcą kandydować do Zarządu, z zaakcentowaniem kto się zgłasza do
ewentualnej funkcji prezesa. Ja zamierzam kandydować, liczę, że nie tylko
ja.

6. Również do PONIEDZIAŁKU czekam na ostateczną wersję punktów CELE i
SPOSOBY ich realizacji. We wtorek wysyłam to do wszystkich zaproszonych wraz
z informacjami o kandydatach.

7. Potrzeba 3 sztuki Super-Łosi, którzy przeprowadzą procedurę rejestracji w
sądzie. To nie muszą być te same osoby, które kandydują. Ja się NIECHĘTNIE
zgłaszam, ale wolałabym gdyby mnie ktoś odciążył w tej sprawie.

8. Kto ma sprawną, w miarę przenośną drukarkę i laptopa? Będzie potrzebna
25-ego!

9. W sprawach cateringu mamy obiecane częściowe wsparcie pana Wojtka, czyli
być może odpadnie sprawa zrzutki. Ale na wszelki wypadek we wtorkowym mailu
poproszę o przyniesienie po 5 zł na ewentualną zrzutkę na jedzenie.

10. Potrzeba 2 osoby, które będą na zebraniu kolekcjonować podpisy obecnych,
sprawdzać dane - i jeśli będą jakieś błędy - ponownie drukować i podmieniać
te listy. Zadanie proste logicznie, ale wymagające trochę uporządkowania ;)
Ja się nie nadaję ;)

11. Jest dylemat co do działalności gospodarczej: jej prowadzenie wymaga
zarejestrowania w Rejestrze Przedsiębiorców i w Monitorze Polskim, co
kosztuje łącznie ok. 1500 zł. Do tego - trzeba podać w statucie wszystkie
PKD wchodzące w rachubę. BYĆ MOŻE można na razie wpisać w statucie tylko, że
stowarzyszenie MOŻE prowadzić działalność, ale na razie jej nie rozpoczynać
- wyjaśniam to. Tak czy inaczej - trzeba PILNIE przemyśleć jakie PKD mogą
się nam przydać. Podałam kilka, myślcie nad resztą - też do PONIEDZIAŁKU!

12. O samym statucie, w wersji z dziś:
a) jest możliwie ogólny, by nie trzeba było go co chwila zmieniać w KRS
b) jego uszczegółowieniem będą różne regulaminy wewnętrzne, np. regulamin
głosowania (w załączniku moja propozycja, na podstawie dotychczasowych
dyskusji). Zmiana regulaminów nie wymaga informowania KRS.
c) jest mocno zerżnięty z innych, ale to jest praktyka dość powszechnie
stosowana
d) czekam na uwagi - oczywiście maksymalnie do PONIEDZIAŁKU (tylko wtedy już
nie będzie czasu na ewentualną dyskusję, więc lepiej szybciej!)

13. I trzynasty punkt, pechowy. Kochani, do roboty. Samo założenie
Stowarzyszenia nie ma sensu jeśli nie będziemy w nim działać.

Tym optymistycznym akcentem kończę, czekam na wszystkie odpowiedzi.

Joanna Popko