[u35kbh] VIGTIGT!: Skal vi lave codenights?

  • From: "Vidir Valberg Gudmundsson" <vvg@xxxxxxxx>
  • To: <u35kbh@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 01 Dec 2009 15:45:03 +0100

Hey folkens

Imorgen er der deadline for PROSAs kursus katalog for først halvdel af
2010, og til det har jeg tænkt at vi skulle copypaste U35 i Århus'
arrangement med codenights.

Jeg tænker vi kopierer det fuldstændig og også siger den første torsdag
i måneden, men at vi først starter i februar måned. Mest fordi kursus
kataloget først går fra d. 25. januar, men også at d. 7 januar måske er
lidt hård at starte ud med :)

Så dvs. at vi vil komme til at afholde codenights følgende datoer:

- 4. februar
- 4. marts
- 1. april
- 6. maj
- 3. juni

Læs mere om codenights konceptet på:
http://www.prosa.dk/kalender/kursus/?tx_lfcoursehandler_pi1[action]=class_details&tx_lfcoursehandler_pi1[class_id]=981

Jeg tænker at hvis man har en ændring så skriver man tilbage inden
imorgen, og hvis man ingen indvendinger har bare tier stille ;)

Hilsen
Vidir