[theatriki_tuc] ti 8a kanoyme?

  • From: Tale Poros <taleporos2003@xxxxxxxx>
  • To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 20 Jul 2010 10:11:45 +0000 (GMT)

paidia kalimera..exw na 8esw ena poly simantiko erwtima... TI 8A KANOYME??? se
6 meres prepei na eimaste sto astritsi k dn kserw an exei ginei kainoyrgia
dianomi gia ta paidia poy 8a loipoyn...den ksrew alla moy fainetai oti mono egw
agxwnomai...pote 8a ma8oyn ta logia...edw kala kala den 8umomaste emeis ta dika
mas(8eloyme 1-2 anagnwseis oloi)..pote 8a ginei afto...to oti eipame na
paiksoyme sto astritsi den simainei pws 8a pame k 8a kanoyme ot
goystaroyme...ap'oti kserw itan perisoteres omades k pirame emeis tin 8esi
kapoias allis...den 8a einai malakia na pame na kanoyme tin trela mas enw 8a
paizoyme oysiastika sti 8esi kapoioy alloy poy mporei eksisoy na i8ele na
paiksei k na mn mporei?

Den 8elw na tin pw se kanenan pros 8eoy...apla pistevw pws aksizei na vgei mia
poly kali parastasi sto camping alla eimaste poly oriaka an den kanoyme kati
amesa...sto na vgei mia proxeirodoyleia...

afta ta oliga!! k sygnwmi an to yfos moy itan ligo kapws!!!

tlmos!!!

YG: yparxei kapoios poy 8a fygei me amaxi stis 28 to prwi-mesimeri? moy
proekipse kt kai prepei opwsdipote na eimai xania stis 7-8 to vradaki tin
Tetarti...