[theatriki_tuc] RE: [theatriki_tuc] DVD Αστριτσι

  • From: George Charitopo <gil-galad111@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 8 Sep 2010 19:55:17 +0300

OOOOOooooooooooo!!!!!!!!!!Ποσο τελειο;;;;;;;;;Μπραβο Κατερινουλα!!!!!!Προταση
μου ειναι να τα στειλεις σε μια σιγουρη διευθυνση και για αντιγραφη αναλαμβανω
εγω ή ο Αντρεας...Θα σου εστελνα την δικια μου διευθυνση αλλα στο *&%*(-χωρι
που μενω δεν εχει ουτε διευθυνση το σπιτι μου...

Επισης κατι αλλο για να μπαινουμε σιγα σιγα σε κλιμα οσοι διατιθενται να
συνεννοηθουμε για τον χωρο που θα γινονται οι συναντησεις μας την καινουργια
χρονια και επειδη ειναι κατι ακρως σημαντικο το οποιο πρεπει να το κυνηγησουμε
απο τωρα (με συναντησεις σε Πρυτανειες κλπ) και μπορει να παρει αρκετο καιρο ας
στειλουν ενα mail ειτε σε μενα ειτε στη λιστα για να το δουμε σιγα σιγα το
θεμα...

Φιλικα.