[theatriki_tuc] Re: sxetika me ntoublarismata

  • From: Giasemi Morianou <jasminemor@xxxxxxxxxxx>
  • To: Theatrikh omada maillist <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Jul 2010 23:51:21 +0300

Geia sas kai apo thn omorfh Mutilini!!!

Paidakia tha sas agxwsw ligo akoma gt exw na sas pw oti mesa sth vdomada feugw
Limno,sth deuterh patrida, opou kai tha perasw to upoloipo kalokairi to kako
omws

einai oti uparxei ena mono karavi apo Limno gia Lavrio mia fora thn evdomada
kai ena gia Alexandroupolh, dustuxws ta karavia pou anevainoun Mutilini dn
sinexizoun gia Limno kai etsi den tha kataferw na katebw Astritsi para mono an
plhrwsw 4 aeroporika eisitiria(2 na paw kai 2 na gurisw)...

Mporeite na me vrisete oso thelete alla ki egw mexri xtes dn ta hksera ola
auta...

Date: Wed, 14 Jul 2010 08:08:52 -0700
From: taleporos2003@xxxxxxxx
Subject: [theatriki_tuc] sxetika me ntoublarismata
To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx

paidia mono egw agxwnomai me ta ntoyblarismata? dld einai toso efkolo poy 10
meres prin den exoyme vrei akoma ti 8a kanoyme, alla par'ola afta to leme toso
efkola?...px i nasia den einai ston hxo? poios 8a parei tin 8esi tis?...poios
8a ma8ei ta kainoyrgia logia?...kai 8a kanei kai kamia prova prin tis 27 ('h
den 8a kanoyme proves prin)?

genika pote 8a apofasisoyme poioi 8a ntoyblaroyn poioys????

Skeftite ta ligo ola afta k as apofasisoyme grigora.....

tlmos!!

Hotmail: Trusted email with Microsoft’s powerful SPAM protection.