[theatriki_tuc] τι έγινε ρε παιδια;;

  • From: Ελπίδα Βαγγέλογλου <lp-dou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 2 Jul 2010 23:53:50 +0300

Παιδια εγώ θελω να κάνω την εξης ερωτηση: είμαι η μόνη που δεν έχω καταλάβει
πώς θα ανεβάσουμε το έργο με 4-5 άτομα να λείπουν, μεταξύ των οποίων ολόκληροι
μονόλογοι(βλ. σεξ ιι), χωρίς πρόβες για αντικαταστάτες και παλιούς και χωρίς
σκηνικά?? Ισως δεν εχω καταλάβει καλά: ανεβαζουν κανονικες παραστασεις στο
αστριτσι ή για πλάκα?

Επίσης ο Γιάννης (Τετώρος) μπορεί να λείπει στο εξωτερικό τότε. Θα ξέρει μες
στη βδομάδα..

Φιλιά και ανυπομονώ να σας δω!!

7 ιουλίου αναμένω τουλάχιστον μπάνιο ή βόλτα για μπυρίτσα ή εκδρομή!

Hotmail: Trusted email with powerful SPAM protection.