[theatriki_tuc] τι εχουμε να κανουμε ακομα

  • From: Spyros Lamprou <splamprou@xxxxxxxxx>
  • To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 17 May 2010 11:20:05 +0300

λοιπόν, χθες μετά το πέρασμα έγινε μια συζήτηση για τις σκηνές και για το τι
άλλο πρέπει να κάνουμε

αρα

   - *καθε μερα 9μιση* έχουμε πέρασμα (καλό θα ήταν να μηναργούμε γιατι
   καποια άτομα δεν μπορούν να κάθονται μεχρι τις 2 !!!)

   - την *τρίτη στις 6 *το απόγευμα έχουμε *πέρασμα τα παιδάκια με τους
   σκηνοθέτες* για να σκηνοθετηθούν φοολ και τα παιδάκια-κομπάρσοι!!(πολύ
   σημαντικό νξα μην αργήσουμε γιατί είμαστε πολλοι και δυσκολα μαζευόμαστε και
   παίζει να είναι η τελευταίά φορά που το κάνουμε άπα πρέπει να γίνει καλά,
   και επίσης 9 έχουμε πέρασμα οπότε αν το αργήσουμε γάμα τα!!!!!)

   - έχουν αναλάβει κάποια παιδιά να φτιάξουν τα πράγματα που λείπουν
   (κούκλα, δέντρο κτλ) οπότε αναμένονται!!!όποιος θέλει να βοηθήσει ας πάρει
   θέμη και έλενα

   - Τέλος, είπαμα το πολύ μέχρι την τετάρτη πρέπει όλοι να ξέρουν τι
   κουστούμι θα φοράνε για να δούμε κιόλας τι μας λείπει--περάσματα χωρις
   κουστούμια πλέον δεν έχουν νόημα!!!

   - κάθε σκηνοθέτης καλό θα ήταν να αποφασήσει αν θέλει κάποιον παραπάνω
   ήχο στη σκηνή του γιατί δεν μπορούμε να το ούμε τελευταία μέρα στον
   μανιάτη!!πχ εγώ θέλω να ακούγεται θάλασσα, μυρτώ θέλει έναν ήχο
   κουδουνιού---θέλει κανεις κάτι άλλο?!?!?

Α, και πρέπει να βρούμε και κάποιον να βάζει την μουσική!!!

αυτά(αν ξέχασα κα΄τι να σταλεί)