[theatriki_tuc] παρουσιαση παρασκευη-θεατρικο μπανακι!!

  • From: Myrto Stathi <mirtous@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 4 May 2010 13:54:48 +0300

Παίδες,

Η παρουσίαση που είχαμε ορίσει για Πέμπτη,αλλάζει για άλλη μια φορά μέρα(και
τελευταία ελπίζω) γιατί ο Γιάννης δεν μπορεί να έρθει και θεωρώ ότι σε μια
παρουσίαση 20 μέρες πριν τη παράσταση καλό θα ήταν να είναι όλοι!

Οπότε, βάζουμε τη παρουσίαση Παρασκευή 21:00. (όποιος έχει σοβαρό λόγο και δεν
μπορεί να είναι,παρακαλώ ας το πεί συντομα για να οργανωθούμε αλλιώς ας σωπάσει
για πάντα(!!))

Όσοι έχουν οργανωμένες πρόβες εκείνη τη μέρα ας τις κάνουν νωρίτετα ή τη Πέμπτη.

Λοιπόν επειδή βαρέθηκα να στέλνω όλη την ώρα οργανωτικά και ξενέρωτα mail στη
λίστα οργανώνω ομαδικό μπανάκι στη θάλασσα!!!

Λοιπόν σκεφτόμουν να πάμε στο Καλαθά που είναι μια πολύ εύκολη λύση γιατί είναι
 πολύ όμορφα και πολύ κοντά στο Πολυτεχνείο όποτε μπορούν όλοι να είναι σε ενα
τέταρτο εκεί με λεωφορείο!!

Το άλλο μέρος που σκεφτόμουν είναι τα Φαλάσαρνα(η αγαπημένη μου παραλία στα
χανιά),με το μόνο αρνητικό ότι είναι πιο δύσκολο να πάει κανείς και πρέπει να
οργανωθούμε με αυτοκίνητα!

Εγώ κλασικά έχω χορό το Σάββατο 12-2 αλλά επειδή έχω οργανώσει να κάνω κάτι
ιστιοπλοϊες τη Κυριακή προτείνω να πάμε Σάββατο και να έρθω να σας βρώ στη
πορεία με το Καρότο αν έχετε ήδη παει!

Ο καλαθάς μου φαίνεται πιο έυκολα πραγματοποιήσιμος αλλά θέλω να μου πείτε τι
προτιμάτε και αν σας βολεύει να το κάνουμε αυτό το Σάββατο ή θέλετε κάποια άλλη
μέρα!Θα ήταν πολύ ωραίο να πηγαίναμε όλοι!θα ξεφεύγαμε λιγο και το έχουμε
ανάγκη!

Οπότε ψήστε το και πείτε μου!!Θα καταλήξουμε τη παρακσυή στη παρουσίαση που θα
είμαστε όλοι και θα είναι εύκολο!!

Σας φιλώ, προς το παρόν!!

Hotmail: Powerful Free email with security by Microsoft.