[theatriki_tuc] Re: kala nea...

  • From: Spyros Lamprou <splamprou@xxxxxxxxx>
  • To: theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 4 Oct 2010 22:19:55 +0300

σόρυ για το σκοτάδι...
βασικά δεν παίζει κάτι τόσο σημαντικό   αλλά

η τύπισσα από το ωδείο- πολύ συνεργάσιμη γενικά - είπε τα εξής;
ότι για την περσυ χρονιά που είχαμε το ωδείο, το πολυτεχνείο μάλλον τους
χρωσράει ακόμα λεφτά και τους κάνει γενικά νερά στη πληρωμη...τώρα κατά πόσο
ισχύει δεν ξέρω αλλά να κερδίσει κάτι δεν έχει--αυτά για να ξέρουμε γενικά
με τι μαλακα έχουμε να κάνουμε που και καλά το ωδείο το έχουμε σιγουρο και
θα μας βρει και άλλο χώρο....
Επίσης, είπε οτι εφέτο η πειραματική-δηπαθεκ θα θέλει το χώρο για πιο πολύ
καιρό και πιο πολλές μέρες και έχει κανει ήδη δήλωση...και γενικά με αυτά τα
τυπάκια δεν τα πάμε και ποτέ καλά......
Και κάτι ακόμη που ξεχνάω
Με όλα αυτά υπόψη και οτι τα χρωστούμενα στο ωδειο-αν ισχύει- παιζει να
είναι και μείωση χρηματων με πρόφαση την κρίση ο νέος χώρος που θπόσχετε
μάλλον πέρνει πούλους..
και αν δεν βρίσκουμε ώρες λόγω δηπεθεκ θα έχουμε χοντρό πρόβλημα....

ααα θυμήθηκα-->είπε επίσης οτι επειδη θα γίνουν εκλογές και μπορεί να
αλλάξει πρυτάνια είναι και αυτό θέμα--καθώς και οτι δεν μπορούν να
εμπιστευτούν τον παράνομο ή κάτι τέτοιο και οτι περιμένουν να δούν και αυτοί
τι θα παίξει στη συνέχεια...(τώρα το αν πλήρωνονται γιατί να τους απασχολεί
αυτό δεν ξέρω)

αυτά. Απλά εγω λέω να θέσουμε εξαρχής καθαρά τι θέλουμε και οτι στο φινάλε
και το ωδείο να πάρουμε, καλό είναι και το ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ κιόλας να έχουμε μια
αίθουσα σε πολυτεχνειακό χώρο--είναι πολύ λογικό.
δεν είμαστε μια άσχετη πειραματική... θεατρική ομάδα είμαστε του πολυτ.(10
χρονών) και πρέπει να έχουμε αίθουσα που να βολεύει 35 φοιτητές. τέλος.
Απλά μπορει να γίνει το οτιδήποτε με το ωδείο -- στη ρόζα θα πηγαίνουμε
πάλι??
Τέσπα νομίζω με το ωδειο όλα καλά θα πάνε αλλά δεν παύει να ισχύει οτι εμείς
θα πρέπει να είμαστε καλυμένοι για παν ενδεχωμενο.

τι σκατά ρε φίλοι....θα κάνουμε παιχνίδια στην ¨είσοδο¨ ενός χώρου--εμένα
αυτό με ξενερώνει τρελά-θα πάρουμε την καλυτερη αίθουσα-απλα!!!!!