[theatriki_tuc] Re: ios??????

  • From: George Charitopo <gil-galad111@xxxxxxxxxxx>
  • To: <theatriki_tuc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 15 Jun 2010 13:35:14 +0300

Γενικα τον σερβερ μου τον προτειναν και ειναι στηριγμενα πανω του πολυ βαρβατα
φορουμ,
οποτε τον εμπιστευομαι.Επισης αυτο για την offline αναζητηση αν καταλαβα τι
εννοεις, εχω
βαλει σαν επιλογη να μπορεις να σερφαρεις και να δεις ολα τα τοπικς χωρις να
εισαι απαραι-
τητα μελος, μονο για να ποσταρεις χρειαζεται να εισαι μελος κατι που ειναι
λογικο και εν με-
ρει ισχυει και για την λιστα (αν δεν εισαι μελος της δεν μπορεις να διαβασεις
τα μαιλ καν)...
Αν εννοεις οταν καποιος δεν ειναι συνδεδεμενος στο νετ, να μπορει να δει
πραγματα (mail,
forum) μου φαινεται αδυνατο;

Τεσπα.Το forum δεν φτιαχτηκε για περαιτερω κοινωνικοποιηση μια χαρα
κοινωνικοποιηση εχουμε (), φτιαχτηκε για να αποφυγουμε το τρολαρισμα μεσω των
mail
(υπαρχουν παραπονα για υπερβολικα γεματα inbox folders) και για να υπαρχει ενας
σχετικα
πιο οργανωμενος χωρος να τα λεμε, και οχι μονο μονοι μας αλλα και με παλιους
(βλ. φορουμ οπου εχει γραφτει ο Γολης).Για το google groups δεν εχω ιδεα, αυτη
η ιδέα μου
ηρθε χθες αυτή υλοποιήσα.Αν δεν αρεσει και δεν την θεωρείτε λειτουργική,
κατεβαινει με δυο
κλικ στην κυριολεξια και no hard feelings πραγματικά.

Thank you.

Hotmail: Trusted email with Microsoft's powerful SPAM protection.