[teamrocket] Plany

  • From: Patryk Wycech <p.wycech@xxxxxxxxx>
  • To: teamrocket@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 9 Nov 2015 17:28:08 +0100

Jeden rabin powie, że można robić ankiety na fejsbuczku bo wszyscy majo i
jest niebieski, a drugi rabin, że jak jest się trochę poważnym to można
używać listy mailingowej bo każdy ma maila a wymiany zdań na niej trzymają
większy poziom, bo nie można wrzucać gifów kotów. Ja przybijam mazeltov z
drugim rabinem.

Plan jest taki, że musimy mieć plan, aby dostać pieniądze na jego
wykonanie, a nie na odwrót. Budynek 63 nadal w remoncie wiec można by
przeanalizować co chcemy osiągnąć nie na żywo, bo spotkania póki co są
sporadyczne.
Ja przedstawiam moją propozycję planu najogólniej jak się da: 5kg z
wyrzutem spadochronu elektronicznym i komputer pokładowy z barometem, na
jeden kilometr. Jak to widzicie?
No i druga sprawa, jest tu 6 osób wiec z jednej strony ci co się do tej
pory zapisali można się spodziewać bardziej dynamicznie uczestniczą w życiu
kółka (narodzinach?) ale niech leniwe były z fejsa też zobaczą i coś
zaproponują