[taiderakenteidenvalissa-list] Re: AIB: TODAY!! 'Fiktiivisen Taideyliopiston' suunnittelutapaaminen 20.5.2014 klo 18 / The planning session on the 'Fictional Arts University' on 20.5.2014 at 6pm

  • From: Hannaleena Hauru <hhauru@xxxxxxxxx>
  • To: taiderakenteidenvalissa-list@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 20 May 2014 17:23:22 +0300

Moi Ilpo, oon Hannaleena, oon tulossa tänään paikanpäälle, mutta tod. näk.
vartin myöhässä. Edustan Helsingin elokuva-akatemia -nimistä riippumatonta
elokuvakoulua, jossa ollaan 400 hengen voimin vertaisopiskeltu parin vuoden
ajan vastalauseena yliopiston nykytilalle ja elokuvakoulutuksen
sisäänpäinkääntyneisyydelle. Fiktiivinen taideyliopisto kuulostaa paikalta,
jossa elokuva-akatemian olis hyvä!

T:Hannaleena