[szte-foldtan] surfer

  • From: Tamás "Béla" Béres <orksmile@xxxxxxxxx>
  • To: szte-foldtan@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 26 Oct 2013 19:33:57 +0200

Oi!

No srácok rálestem a lemezre, és az a remek hírem van, h telepítés közben a
COMODO antivírusom (ez mondjuk egy hírhedten paranioás szoftver)
heurisztikus keresésével malware fertőzést talált a telepítőben amit a
tanárnő adott. a file ettől függően nem biztos h fertőzött (az említett
keresés kb egy viselkedésmód-alapú keresés), szal ha akarjátok mellékelem a
telepítőt, de én a tanárnő 10.7.972-es verziója helyett valószínűsíthetően
egy 11.5.1069-es buildű klienssel fogok operálni. Most elég K.O. vagyok,
szal holnap mellékelem a cuccot, miután megbizonyosodtam h ez amit
leszedtem, működik.

Üdv,
Tamás / Béla / Jay