[sofienbergparken] Re: Stilas

  • From: Aase <aase.chr@xxxxxxxxxxx>
  • To: "sofienbergparken@xxxxxxxxxxxxx" <sofienbergparken@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 25 Aug 2014 16:12:20 +0200

Jeg ser at man er i ferd med å sette opp stillas utenfor Karlstadgt. 12 B vedr.
vindusutskiftning. Det ble opplyst på ekstraordinær generalforsamling at vi
ville få minst 3 ukers varsel før arbeidene ble igangsatt. Jeg har ikke fått
noe varsel ennå, og ønsker å vite hvilken dag som er satt av til å skifte ut
vinduene hos meg.

(Jeg har tidligere forsøkt å sende mail bare til Martin Burheim Tingstad, men
jeg tror ikke at den kom frem, så derfor benytter jeg nå denne listen.)

Med vennlig hilsen

Aase Christensen
Karlstadgt. 12 B, 5. etg.