[smartdoctor] tko hoće prepisivati?

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 10:12:49 +0200

Ukoliko me sjećanje ne vara,svaka DIVOVSKA promjena u sustavu rađena je za
vrijeme GO-a(MIJENJAMO  SE MEĐUSOBNO SA  100 PACIJENTA NA DAN, I NA SVIM
MOGUĆIM INFORMATIČKIM PROGRAMIMA),ili neposredno pred Božićne blagdane.To je
zaista izuzetno motivirajuće za prihvaćanje promjena.Čak i da je promjena
jednostavna,dobra i napredna-mi  je već(IZ ANAMNEZE) MRZIMO u startu. Ida