[smartdoctor] Re: [smartdoctor]troskovi pedijatrijske ordinacije

  • From: "Nada Marković " <ambulanta1-privlaka@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Jun 2012 17:50:14 +0200 (Central European Daylight Time)

 Denis ,vjerojatno je greška- akontacija poreza Po Rješenju  1000 kn ukupno
??
Kod mene je manji Tim (1550pac), akontacija poreza Po rješenju 3300kn
mjesečno .tj.39.600 kn godišnje!!

Spremačica iz D.Z. 1200 kn mjesečno..(znači do 600-1200 kn)
.Telefon I Internet preko D.Z. 500 kn mjesečno
 Antivirusni softver je obavezan-oko 500 kn /godišnje.

Dakle  ukupni iznos ( s plaćom dr.) bio bi  oko 40.000 , a hladni  pogon- bi
bio manji( barem 25000 kn, ali treba točno izračunati) jer  treba odbiti .
plaću doktora  --ona bi išla iz " nove glavarine"
Nada Marković

From: Denis Vulic
Date: 20.6.2012 15:35:58
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] Re: [smartdoctor]troskovi pedijatrijske ordinacije

PU SPLIT Troskovi pedijatrijske ordinacije

Denis Vulic