[smartdoctor] Re: [smartdoctor]edukacija VMS

  • From: "Ines Zelic Baricevic" <ines.zelic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 29 Jul 2011 16:16:24 +0200

Ja sam tu priču čula davno da će sestre sa srednjom medicinskom školom moći
biti bolničarke kao neke pomoćne sestre, tako bi se to zvalo a za sadašnja
mjesta da će morati imati tu višu. E sad je pitanje koliko će se to moći
realizirati. A medicinskih sestara je isto malo pogotovo će ih biti još manje
kad se otvore granice i hrpa njih ode van.
Ines