[smartdoctor] Re: [smartdoctor] zagrebački sastanak/neslužbeno

  • From: Sandra Balog <drsandra.balog@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 16 Jun 2012 12:37:44 +0200

Šaljem pozdrav svojoj dragoj prijateljici i predivnoj osobi koja je
bila(bit će) na oba sastanka-dr Jadranka Ban.Kada sam nakon 20 god.
"šutnuta" iz vojske s premalim primanjima Jadranka mi je pomogla i pomaže.
Divna prijateljica, divna osoba, divna doktorica-sve u svemu čovjek kojeg
se mora tražiti svijećom po svijetu. Jadranka, hvala na svemu. Pusa. Volim
te prijateljice draga.