[smartdoctor] Re: [smartdoctor] uputnice za pretrage poradi liste čekanja za transplantaciju

  • From: marijan bilić <murariguptadas@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 17 Sep 2013 18:51:22 +0200

Ja sam pisao 30 uputnica za pac koji nakon pregleda u KB Merkur ceka listu
za transpl jetre. Da traze jednu up dao bih im nek si biraju koje slovo
hoće samo da nisam morao pisat ja sve te up. Doduse to je bilo tokom
kolovoza kad nismo počeli sahovsku partiju...

Dana 17. rujna 2013. 18:14 Dr. Ines Ivčević <ines.ivcevic@xxxxxxxxxxx> je