[smartdoctor] Re: [smartdoctor] e-naručivanje

  • From: dr Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 28 Jun 2012 09:26:51 +0200

Kardiolog je mislio da njegov liječnik dođe s uputnicom,ugovori termin i
kad dođe vrijeme doveze pacijenta u svom Rolce Roycu,pričeka  i nakon
pregleda odveze kuči nakon što mu u ljekarni podigne desetak lijekova koje
mu kardiolog prepiše i naruči na desetak dodatnih i nužnih pretraga koje
kardiolog indicira [?]

Dana 28. lipnja 2012. 09:20 Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx> je

PNG image