[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] stopa kućne njege

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 27 Nov 2015 13:42:25 +0100

hvala svima koju su se javili.

da, ja sam mislila da to ide po odobrenju LP ali zapravo izgleda da naša
patronaža nije baš dobro odrađivala ono što su trebali pa je zato nastao
nered.

poz
b.

Dana 24. studenoga 2015. u 12:31 Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
je napisao/la:

Mi sami, nakon pregleda domske patronaze,pisemo prijedlog nege.Ne odobrava
povjerenstvo.Jedan primjerak obrasca ide ustanovi za njegu radi naplate a
jedan ostaje kod nas radi ev kontrole.Povjerenstvo odobrava fiz.th.
Govorim o SDZ.
L.P.Lada
Dana 24. stu 2015. 12:10 osoba "Bojana Nikolić" <bojanalom@xxxxxxxxx>
napisala je:

kolege,
jel se morate očitovati PU HZZO radi povećane stope kućne njege?

mi smo unazad tjedan dana masovno dobili zahtjeve da se očitujemo o stopi
kućnih njega od 1. do 9.mjeseca 2015.g.

uopće nam nije jasno kako im je došla inspiracija za to, zapravo za nešto
što su oni sami odobrili (kućna njega ide na uputnicu liječničkom
povjerenstvu, sa obrazloženjem, i sl. oni odobravaju).

a navodno kolega dobio zahtjev da se očituje na očitovanje...hm...ne znam
detalje, tako mi je prepričala kolegica...

ja sam u BBŽ.
jel vaši to redovito traže od vas, jel i kod vas taj "trend" ili smo mi
trenutno iznimka?

poz
bojana