[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] samo usput-Hrvatska nema liječnika ?bitnije je da ima odvjetnika ....

  • From: ljiljana horvatek <ljiljana1949@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Jun 2012 09:06:47 +0200

za nekoliko jedva suvislih rečenica odvjetnik traži toliko koliko liječnik
treba raditi nekoliko dana,njihova ih komora bolje štiti,omogućuje im bolja
primanja i status,rade iznad 65g,a koja je odgovornost?!Ako pacijent umre
doktora odmah u novine,a ako izgubi advokat parnicu još ga i plate....

Dana 14. lipnja 2012. 16:55 dr Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx> je

PNG image