[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] ŠTO SE DOGAĐA S PONOVLJIVIM RP ?

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 Jan 2012 21:46:38 +0100

Ne, nije mi promaklo, jer neće ti stići kazna zbog jedne kutije Concora
nego ukupne godišnje potrošnje.  Što bi bilo sa lijekom kojega ima 20 ili
25 tableta u kutiji, a pacijent troši 2 ili čak 3 tablete dnevno?  Znači li
to da bi on oko 20. u mjesecu morao prestati piti lijek?  Jasno je meni da
je to isti mjesec, ali propisi omogućuju pacijentu da podigne lijek par
dana ranije, što i nije loše jer uz sve češće nestašice lijekova naprosto
si nitko ne smije dozvoliti luksuz da čeka svaki dan.  Druga bi stvar bila
da on svaki mjesec podigne lijek 7 dana ranije, pa bi se u 6 mjeseci
nakupilo gotovo mjesec i pol dana.  Ali to riješiš jednostavno, kad ti dođe
po recept za drugo polugodište pogledaš datume i odbiješ mu napisati ga dok
ne protekne 6 mjeseci koliko je prethodni vrijedio.  I onda ćeš imati
urednu godišnju potrošnju, sasvim nebitno je li podizao recepte u sinusnom
ritmu ili s kojom ekstrasistolom.

Dana 12. siječnja 2012. 21:11 Meri Margreitner <mmeri1399@xxxxxxxxxxx> je