[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA - SASTANAK U SRIJEDU 01.10.2014.g.

  • From: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 28 Sep 2014 16:29:44 +0200

Zapisnik sa Vijeća KoHOM-a je napisan (od strane našeg tajnika) i ja se
slažem (sada i kao član IO-a) da bude dostupan SVIM članovima KoHOM-a.
Ja ću svoje članstvo detaljno izvjestiti na sastanku (ništa ne može
zamijeniti živu riječ).

Zapisnik ipak ne može ići na smart listu, ovu na kojoj smo sada, jer je
dostupna svima (ali baš svima, i onima koji nam nisu naklonjeni).
Jedan od dogovora sa Vijeća je da se napravi mail lista članova.
A član KoHOM- a je, zna se, onaj tko  (osim prijavnice) redovno plaća
članarinu.

Inače, ono što je u prethodnom razdoblju radio odvjetnik Kasalo za KoHOM,
je on osobno iznio na Vijeću.
Radi se o stotinama dopisa, pravnih odgovora, zastupanja, savjeta...
Jako dobro je iskorišten.
I, osobno, smatram to jednom od boljih investicija KoHOM-a, a i nas osobno
koji ga dodatno plaćamo.
Od kada njega imamo, ja mirnije spavam.

Podržavam prijedlog da se nastave skyp sastanci IO-a, sa predsjednicima i
dopresjednicima podružnica, povremeno, između Vijeća.
Žao mi je samo što vas više i redovnije ne dolazite na Vijeća, što je bolje
od skyp sastanaka.
Slijedeće Vijeće se predviđa početkom 12 mjeseca, vjerojatno ovaj put na
sjeveru Hrvatske, pa si to stavite kao prioritet.
Dana 28. 9. 2014. 15:45 osoba "Dijana Ramić Severinac" <dijana.rs1@xxxxxxxxx>