[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: ONI NEMAJU POJMA ŠTO JE TO ZD RAVSTVENA ZAŠTITA/zdravstvena zaštita na izvolte...

  • From: "Visnja Varovic" <visnja.varovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 25 Jun 2012 12:16:25 +0200

Molim odjavu s liste, hvala,

 Višnja Varović
  ----- Original Message -----
  From: Leonardo Bressan
  To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Thursday, June 21, 2012 2:19 PM
  Subject: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor]
Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: ONI
NEMAJU POJMA ŠTO JE TO ZD RAVSTVENA ZAŠTITA/zdravstvena zaštita na izvolte...

  Tocno tako !

  Leonardo Bressan, dr. med.

  Dana 21. 6. 2012. 14:17 "Tamara Drca" <dr.tamara.drca@xxxxxxxxx> je
napisao/la:

    Ako se ne varam,mi smo dužni ići u kućnu posjetu samo izabranim pacijentima.
    Pacijent sa EU karticom nije izabrani pacijent!
    Zato ako žele priv pregled u kućnoj posjeti isti trebaju i platiti!
    Slažem se sa kolegom koji je rekao da im treba naplatiti priv.pregled bez
obzira na EU karticu jer smo mi na koncu konca privatnici,a oni Nisu naši
pacijenti.
    Nema tu osnove za kažnjavanje od strane HZZO-A samo sto ne smijete
naplatiti i pregled priv.i pregled preko HZZO-a!!
    I obavezno izdajte račun !

    Poslano s mog iPhone uređaja

    20. 6. 2012., u 11:42, "Roko Fantulin" <oom.roko.fantulin@xxxxxxxxxxx>
napisao:

        Slažem se ,
        ali samo u slučaju neodgodive medicinske  pomoći i to
        ako nije organizirana HMP , a ne za t 37,5 i grlobolju
        kronični egzac.Sy L-S  , raznorazni dermatitisi , virusni
        i gastroenteritisi i sl. zbog čega uobičajeno zovu.
        Prije dvije god. išao sam nekom Talijanu -imao bolesnički
        list , poziv je bio da "čovjek umire od bolova " . Kad sam
        došao on se smije i kaže da ima grčeve u trbuhu i proljev,
        afebrilan. Jeo je nekakav sladoled.
        Objašnjeno mu je da njegovo stanje nije hitno , da mu
        bolesnički list ne pokriva troškove i uredno mu je naplaćen
        pregled u kućnoj posjeti uz izdan račun. Pacijent se nije
        bunio a ja nikad zbog toga nisam imao problema.
                                                                       Pozdrav