[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] KONTROLA POTROŠNJE

  • From: "Roko Fantulin" <oom.roko.fantulin@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 19 Apr 2011 16:02:05 +0200

   Kolegice ,
    kontrolorka Vam je rekla " ne šaljite mi " ,
   a ne "ne smijete mi slati radi toga" , što znači pošaljite
   takvog pacijenta bez grižnje savjesti.
   Evo ja sam baš jučer dobio jedan nalaz sa L.P. gdje  se
   ne odobrava liječenje Neurontin , caps po preporuci
   neurologa i pacijenta sam uputio da s računom za lijek .,
   uputnicom za L.P.i kopijom nalaza neurologa ode u PU
   HZZO-a koji će mu refundirati novac.
   Sad čekam rezultat.

                                                 Pozdrav