[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Fw: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] ortopedska - al sad za istač i ozb

  • From: Marijana Kos <kosmarijana1@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 16 Jan 2012 16:10:24 +0100

Skidam rukavice pa da pojasnim-ako smo nedugo uvjeravali ARGUMENTIMA zašto
i što ne valja, nije prihvatljivo ili je neizvedivo u ovakvim uvjetima,
interesira me da li su opet iste glave krenule napraviti problema tamo gdje
ga nije bilo ( u većoj mjeri) ili su došli novi nadobudni reformatori?
O masi , kuknjavi i kritičarima je suvišno i pisati.Sve već znamo.