[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Fw: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] ortopedska - al sad za istač i ozbiljno

  • From: "Vesna Orsulic" <vesna.orsulic@xxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Jan 2012 14:51:36 +0100

  Pa da li to znači da je sve ovo većini OK,da nešto s nama se čudno događa????

  Vesna, ja pokušavam stvoriti kritičnu masu i ta je masa za mene već stvarno
kritična, ali to se ne vidi u konačnom rezultatu.  Koliko god ja novih
kilograma mase nabacim toliko se ljudi ispiše s liste ili ignorira naše
pozive...

    Pa jednom će se valjda stvoriti potrebna kritična masa.