[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [Hrdr] [smartdoctor] Re: [smartdo ctor] POZIV SVIM UDRUGAMA I HLK U BORBI PROTIV PRIJETNJI I KAŽNJAVANJA LIJEČNIKA OBITELJSKE MEDICINE

  • From: Zrinko Karlovic <zrinkokarlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 21 Apr 2011 05:59:07 -0700 (PDT)

Lakše malo...

Kriterij zašto netko ima više ili manje pacijenata je krajnje iracionalan, od toga (zaista) da netko slučajno radi na velikom terenu - ali tome ne bih zavidio, jer tu veću glavarinu krvavo odradi a i velikim dijelom potroši (imao sam takvu ambulantu pa mogu usporediti), pa do toga da je jako dobar doktor jer liječi viroze antibiotikom i piše lijekove mimo klauzula (što mu loši doktori nisu htjeli), a po mogućnosti je i široke ruke s bolovanjima - to su za 95% pacijenata kriteriji dobrog doktora.  Da, i da se ne bune protiv reformi, da ne istupaju za svoju struku, da budu tiho, gurnu glavu u računalo i napišu sve što pacijent zaželi a internist blagoslovi.

No bez veze je sad reći da kazne plaćaju doktori-tajkuni pa nas ne treba biti briga.  Ako sad slučajno netko iz malog tima nije platio kaznu, neka ne bude razočaran, doći će opet na red, pogotovo ako je glasan u KoHOMovskom smislu; možda mu već sutra stigne čestitka.  Pa ako mu je to radosna vijest, neka pričeka do Uskrsa, a ako mu je to ipak pokora, onda je sutra idealni datum.

A sad se idem polako psihički pripremati za Veliku subotu za koju sam dobio pozivnicu za slavlje na Hitnoj, slavim s pacijentima u Čakovcu od 7 do 19.  I to je sigurno slučajno, zar ne?  A nemam ni tajkunski tim!