[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Fw: [Hrdr] UHP - ostvarivanje prava na ZZ izvan boravišta

  • From: "Dr. Jadranka Okmazic" <okmazic.jadrankaord.opce.medicine@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Jun 2014 09:22:09 +0200

Toćno ako imaš 1-2 satelita dnevo ,ali ako imaš desetak (naših) i isto ili više
EU nedaj Bože i koju hitnu ,e pa ima dati pukne i kuća i glava pa tako 3
mj.svaki dan naravno humanost je na 1. mj
      Šalje: Neven Škaro <neven.skaro@xxxxxxxxx>
      Datum: 16.06.2014. 16:01 (GMT+01:00)
      To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
      Naslov: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re:
[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Fw: [Hrdr]
UHP - ostvarivanje prava na ZZ izvan boravišta

      Takvi čine i značajan dio ne-hitne patologije u OHBP-ima...

      Dana 16. 6. 2014. 15:15 osoba "Zrinko Karlović"
<zrinko.karlovic@xxxxxxxxx> napisala je:

        I ne samo to, nego kad su malo prehlađeni ostanu u Zagrebu, ali ako
slome nogu, dobiju upalu pluća ili se javi neka ozbiljnija stvar neće boraviti
u podstanarskog sobi nego se vrate roditeljima na njegu.  I svom liječniku.  Pa
je ipak lakše tu i tamo riješiti neku upalu uha ili ogrebotinu u Zagrebu kod
ne-svog liječnika nego rješavati mjesece gipsa i fizikalnih terapija u svom
mjestu, a izabrani je liječnik u Zagrebu...

        Dana 16. lipnja 2014. u 10:47 Dženana Kružić <po-d.kruzic@xxxxxxxxxxx>
je napisao/la:

          dostupnija mozda, ali se sve ne svodi na dijagnostiku, a isto tako je
poznato da na periferiji je manje specijalistika opterečena jer se puno toga i
riješava na razini SOM/LOM.!
          Nanou
            Šalje: dr Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx>
            Datum: 16.06.2014. 7:50 (GMT+01:00)
            To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
            Naslov: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Fw:
[Hrdr] UHP - ostvarivanje prava na ZZ izvan boravišta

            Nisu u tuđem-u svojoj su Metro1/2i <B06.gif>

            Dana 16. lipnja 2014. u 07:04 Ljiljana Zorcic
<ljiljanazorcic@xxxxxxxxxxx> je napisao/la:

              Molila bi kolegice i kolege iz Zagreba i drugih studentskih
gradova da prime i pregledaju naše studente koji dođu po pomoć bez uvjeta da
prenesu karton . Tako radim ja , primim putnika i namirnika.To su ipak nečija
djeca sama u tuđem gradu!!!!
              Pozdrav iz Šibenika

              From: okmazic.jadrankaord.opce.medicine@xxxxxxxxxxx
              To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
              Subject: [smartdoctor] Fw: [Hrdr] UHP - ostvarivanje prava na ZZ
izvan boravišta
              Date: Fri, 13 Jun 2014 13:39:57 +0200

              baš se pitam kako preživiti i kuda sa mojim pacijentima kada
moram lijećiti sve i svašta ,osiguranike HZZOa ,osiguranike EU .Reći čete pa
hitna i turist ambul
              naravno hitna nije uspostavljena na zapadnom dijelu Pelješca,
turistička ambulanta ne postoji
              a u jednom ljetnom danu bude i 15 000 duša