[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Fw: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] ortopedska - al sad za istač i ozbiljno

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 16 Jan 2012 13:56:26 +0100

Zadnja bura oko pomagala bila je, koliko se ja sjećam, kad je KoHOM srušio
pravilnik, i to je vjerojatno jedinstveni takav događaj uopće, ali i to je
bio zahvaljujući par (manje više uvijek istih) ljudi (znamo tko su), a ne
zahvaljujući nekom našem strukovnom dizanju glave.  Može tamo otići
Koraljka, Ida, Bari, Mario, pa ako izbore opet će članovi KoHOMa reći kako *smo
uspjeli*, ali ako ćemo čekati ono što je Vesna govorila znaš i sama kako će
završiti.  A onda će članovi reći kako IO nije obavio svoj posao...