[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: SPLITSKO DALMATINSKA ŽUPANIJA

  • From: mira drnas <mdrnas@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 1 Jul 2014 13:30:59 +0200

 *Ukinute zdravstvene potvrde iznajmljivačima*

*Zagreb, 30. lipnja 2014.* - U „Narodnim novinama“ br. 78/14 od 27. lipnja
2014. godine objavljen je *Pravilnik o izmjenama Pravilnika o razvrstavanju
i kategorizaciji objekata u kojima se pružaju ugostiteljske usluge u
domaćinstvu *koji stupa na snagu 5. srpnja 2014. godine.
Izmjenama Pravilnika ukidaju se posebne odredbe koje su propisivale
zdravstvene uvjete koji moraju udovoljiti osobe koje pružaju ugostiteljske
usluge u domaćinstvu i članovi njihovih obitelji kao i potreba pribavljanja
posebnih zdravstvenih potvrda.

Tekst izmjene Pravilnika dostupan je na:
http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2014_06_78_1468.html

Dana 25. lipnja 2014. u 18:51 Ranko Miholić <rmiholi06@xxxxxxxxx> je