[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] EKG uređaj

  • From: mira drnas <mdrnas@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 1 Sep 2014 22:36:37 +0200

I meni je taj zapeo za oko.Bilo bi mi drago ako još netko ima iskustvo s
tim modelom.Često se događa da isti  uređaj jedni hvale dok drugi imaju
velikih problema s njim.Mi smo do sada imali Schiller i više puta se kvario
a popravci su skupi, Kolegica ima novi BTL tek nekoliko mjeseci i već ima
problema sa ispisom tako da nekako gubim povjerenje i u njih. Zato su i
važna iskustva kolega jer, na kraju, ipak neki rizik moramo prihvatiti ali
nije svejedno kakav.
Još jednom, hvala svima za trud i dobru volju,
Mira Drnas

Dana 29. kolovoza 2014. u 16:33 Danko Pušćenik <danko0009@xxxxxxxxx> je