[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Dežurstva u OBHPu

  • From: Marina Lemaić <mlemaic59@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 18 Sep 2014 12:28:15 +0200

Kako vidim iz reakcija kolega i kolegica,bilo bi jednstavnije da "oni gore"
uzmu pušku, pa nas se riješe. U svakom slučaju, postoje 2 opcije:1.
dežuranje u  OHBP kao dobrovoljno -što ne potpisujem
2. dežuranje u OHBP kao obvezno-što također ne potpisujem
Bolje krepati na ulici nego na radnom mjestu.
Marina

--
Lijepi pozdrav,
dr. med. Marina Lemaić