[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Dežurstva u OBHPu

  • From: "Dr. Peček" <oompecek@xxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 16 Sep 2014 12:23:03 +0200

Dana 16.9.2014. 10:40, ambroz šutić je napisao:

Draga Dr.Balint,
Izgleda da oni samo pilotiraju bez cilja,a pravi je problem da na to ne smijemo pristati,osim ako ce to placati pausalno najmanje 2000 eura plus pdv i bez da nase odluke potvrduje neko treci.
Pozdrav

Dana 16. 9. 2014. 09:45 osoba "Ines Balint" <ines.balint@xxxxxxxxxxx <mailto:ines.balint@xxxxxxxxxxx>> napisala je:

    Drage kolegice i kolege, kolega Lazić me zamolio da vam
    proslijedim informaciju da će dr Lazić i prof.Tiljak  iskustva i
    statističke pokazatelje ovog pilot projekta pripremiti i poslati
    na našu listu.

    U očekivanju izviješća pozdrav svima, Ines