[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Dežurstva u OBHPu

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Sep 2014 19:02:27 +0200

Poštovani kolega i profesore,

Zahvaljujem na vašem osvrtu koji ste nam poslali. I slažem se s Vama da je
potrebna međusobna suradnja svih sudionika u procesu. Još bi tome nadodala:
i košarica usluga.

Nadam se da će nam i kolega Lazić uskoro poslati svoj osvrt i odgovoriti na
našu nedoumicu: da li nam se to namjerava ugraditi u nove ugovore obzirom
da je blizak "vrhu" HZZO-a i na taj način prekinuo nagađanja.

S poštovanjem,
Dijana Ramić Severinac