[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: ISPIS KARTONA

  • From: <zdenkatonkovic@xxxxxx>
  • To: "lista" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Dec 2014 15:18:55 +0100

Ja sam osobno kopirala karton i poslala.Nisam dala karton famijiji i nisam ga
ovjeravala.
Od: "Ljubica Odžić" <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>
Za: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Datum: 10.12.2014 09:09
Naslov: [smartdoctor] Re: ISPIS KARTONA

Da li ovjera  kartona onda ide kod javnog bilježnika  !!
Dana 9. prosinca 2014. u 21:55 <zdenkatonkovic@xxxxxx <zdenkatonkovic@xxxxxx>>
je napisao/la:
Poštovana kolegice,
imala sam sličan slučaj prije nekoliko godina.Nećakinja pacijenta mi je
donijela dopis iz kojeg je bilo vidljivo da nju osiguravajuća kuća traži
presliku kartona moga pokojnog pacijenta.U moje ime odvjetnik(u to vrijeme je
g.Mlinarić bio naš odvjetnik i kolega Malnar mi je pomogao oko toga) je tražio
kopiju police životnog osiguranja od osiguravajuće kuće iz koje je vidljivo da
je nećakinja korisnik police u sl. smrti pacijenta.Kada sam dobila odgovor od
osiguravajuće kuće, poslala sam kopiju zdravstvenog kartona na ruke liječnika
koji je vještak za osiguravajuću kuću.Nadam se da sam pomogla.
LP Zdenka Tonković

Od: "Ljubica Odžić" <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>>
Za: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>>
Datum: 09.12.2014 17:38
Naslov: [smartdoctor] Re: ISPIS KARTONA

kolika je cijena ispisa kartona  ?
Dana 9. prosinca 2014. u 12:36 Andrej Ljahnicky <kohom.ured@xxxxxxxxx
<kohom.ured@xxxxxxxxx>> je napisao/la:
Poštovani,

ČL. 24. Zakona o zaštiti prava pacijenata:
„U slučaju smrti pacijenta, ako to pacijent nije za života izrijekom zabranio,
pravo na uvid u medicinsku dokumentaciju iz članka 23. stavka 1. ovoga Zakona
ima bračni drug pacijenta, izvanbračni drug, punoljetno dijete, roditelj,
punoljetni brat ili sestra te zakonski zastupnik, odnosno skrbnik pacijenta.
Osobe iz stavka 1. ovoga članka imaju pravo o svom trošku zahtijevati presliku
medicinske dokumentacije iz stavka 1. ovoga članka.
Protivljenje uvidu u medicinsku dokumentaciju prema stavku 1. ovoga članka
pacijent daje pisanom izjavom solemniziranom od javnog bilježnika.“
Slijedom navedenog, trebali biste prvo provjeriti jeli Vaš pacijent za života
zabranio da se ikome karton pokaže sukladno ovom članku, a ako nije, dostavit
na uvid sestri umrlog brata.

Lijepi pozdrav
Andrej Ljahnicky
Poslovni taknik KoHOM-a

Poslano s mojeg iPhonea
08.12.2014., u 16:26, Ljubica Odžić <dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx
<dr.ljubica.odzic@xxxxxxxxx>> napisao:

Molim  kolege  da mi pomognu : sestra  umrlog  brata ( koji je bolovao od Ca
gušterače ) traži ispis njegovog zdravstvenog kartona navodno radi nekog
osiguranja ! Smijem li joj ispisati zdravstveni karton ??, hvala