[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] ZAKON O LIJEČNIŠTVU

  • From: Tajnica KoHOM-a <kohomtajnik@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Feb 2013 12:43:10 -0800 (PST)

Poštovana kolegice Grandić,

KoHOM =Koordinacija hrvatske obiteljske medicine.

Konzultacija odvjetnika moguća je preko IO KoHOM-a za sve probleme vezane za
naš poslovni život.Nebitno je da li je netko zaposlenik Doma zdravlja,
koncesionar, nekoncesionar u svom ili tuđem prostoru.
Bitno je da je pitanje važno za obiteljsku medicinu, i da je "pacijent" naš
član.
U slučaju nekog Vašeg problema koji se tiče samo Vas osigurali smo kod
odvjetnika povoljniju cijenu usluge.

Diana Kralj, dr. med.
spec. obiteljske medicine

Tajnica KoHOM-a

Od:Vesna Rossmann <vesnarossmann@xxxxxxxxx>
Za:smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

Odvjetnik Kasalo zastupa ČLANOVE KoHOMa ( bez obzira gdje radili). Članarina je
600 kn godišnje ( plativo i mjesečno po 50 kn). Na stranici KoHOMa su svi
podaci o učlanjenju i načinu uplate.
                                                    Pozdrav, Vesna

I ja se nadovezujem glede članarine za Kohom i pravnika.Ponavljam

--
Vesna