[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Fwd: Izdavanje zdravstvenih potvrda od strane ugovornih liječnika Hrvatskog zavod aza zdravstveno osiguranje

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 8 Jun 2014 21:23:53 +0200

Ima nas još starih ovdje, Lado, pa pamtimo i kad je medicina rada i te kako
imala ovlasti u terapiji.  Dapače, pacijenti nisu imali slobodu izbora ni u
kojem pogledu, ako su išli u školu morali su ići u školske ambulante po
mjestu škole (za preventivu i kurativu), zaposleni u ambulante medicine
rada po mjestu rada (veće tvornice imale su vlastite ambulante i liječnike,
srednje ambulante u koje su na određeni broj sati dolazili liječnici MR iz
DZ, a manje su koristile MR u DZ), predškolska djeca koristila su
pedijatrijske dispanzere itd.  Na kraju je opća medicina radila samo
penziće i domaćice, tek smo mi na selu bili privilegirani jer smo imali i
poljoprivrednike, a i djecu budući da liječnici školskih ambulanti ni
pedijatri nisu išli po terenu a pacijente i škole tada nisu mogli tražiti
da vode djecu 20, 50 ili 100 km liječniku, pa smo radili i savjetovališta,
i preglede za upis u vrtić i školu, i sistematske preglede u školi i
cijepljenja po školama... ali čak ni mi nismo imali zaposlene, oni su svi
obavezno išli na medicinu rada. Navratili bi oni kod nas ponekad, jer smo
im bliže, i svi su oni imali karton i u ambulanti prema mjestu rada i
ambulanti prema mjestu stanovanja, nije bilo računala da se kontrolira tko
kuca na vrata, ali kako je samo medicina rada smjela davati bolovanja mi
nismo baš bili popularni...

Dana 4. lipnja 2014. u 08:55 dr.lada.grandic <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx> je