[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] LAŽNI BRANITELJI

  • From: Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: slomići <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 3 Sep 2014 07:27:44 +0200

koliko je meni objašnjeno,
a kolega Bressan je pred nekoliko mjeseci to i objavio
--može samo uz pristanak pacijenta
i samo na zahtjev suda-istražnog suca
( ako je policiji potrebno, a opravdano je onda će istražni sud izdati
zahtjev)
tako se može shvatiti i članak koji je poslala na listu kolegica Ercegović

Dana 2. rujna 2014. u 10:04 dr.lada.grandic <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx> je

--
"jskender"