[smartdoctor] RE: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] INFO - Važno !

  • From: "Bozena Sankovic" <bozena.sankovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 22 Jun 2012 11:57:35 +0200

Onda osobno izaberite ( kao ovi na Rebru)  ne otići na kritično
bolesnog/kritično stanje pa ćete vidjeti  kako izgleda parnica/progon....

Onda osobno odaberite sporoispitivačima iz MKBa reći da im je sporoispitivanje
plaćeno u okviru Hipokratove zakletve ( i mikrobiolozi su je položili !)

I još Vas molim da mi objasnite kako to da nikome ( od pacijenata do hitne i
vlasti ( HLK, MZSS,Hazo)  ne pada na pamet da bi komotno na kritično stanje
mogli dići i ginekologa, jer je i on položio Hipokratovu zakletvu.

Kak se meni čini ja bi se mogla vaditi jedino u stilu da sam 8 sati zakucana u
ambulanti za Hazu i to dokazivati ( nevažećim i nepostojećim ) ugovorom  i da
zato nisam mogla van iz ambulante na igralište. Vjerojatno se  time  i vade
npr. ginekolozi. Ali bi oni mene da sam kao zdrav. djelatnik dužna pomoći
kritično bolesnom ( za razliku od ginekologa, epidemiologa,
med.školske,fizijatra...). E sad, nije me nitko „volio“ (razvažao me u autu,
potapšao po ramenu joj Boba bude dobro..) u puno banalnijoj stvari ( kada je
npr. trebalo ići od kuće do kuće  i skupljati pacijente za ordinaciju; kada
npr. treba od priglupog DZa dobiti podatak na koji račun im se uplaćuju režije
–usput budi, jel vjerujete da ti mamlazi od 100 zaposlenih ne znaju na koji
račun NJIMA UPLATITI novce ???) pa sad empirijski čisto sumnjam da će mi se
netko smilovati kada sva laička, stručna i vlastodržačka struktura bude protiv
mene.