[smartdoctor] RE: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Dežurstva u OBHPu

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Sep 2014 16:05:40 +0200

Gdje u Hrvata može pacijent dolaziti kako hoće i koliko hoće(TROSTRUKO VIŠE
NEGO U NORMALNOM SVIJETU)?

U obiteljsku medicinu -tu se već nalazimo MI-SLOME!

U posebna dežurstva-TU SMO MI SLOME !

U hitne bolničke prijeme ; i hitnu pomoć koju mogu zvati do u beskraj-ZATO  I
TAMO TREBA STAVITI NAS SLOME!

Svi doktori s hitnog prijema i HMP su iscrpljeni od luđačkog pritiska i treba
ih žaliti.Nas sa 70 -120 pacijenata dnevno  od ponedjeljka do petka ,PLUS
ADMINISTRACIJA i cjelokupni pogon/održavanje  ordinacija NE TREBA ŽALITI.Nas
treba ubiti.

OSNOVNI SISTEM REFORME -STAVI SLOMU NA BRANIK SVEGA ŠTO NE FUNKCIONIRA -po
mogućnosti SILOM i za što manje novaca.Izvrsna strategija.
Taman kad sam magarca naviknuo na batinu,on krepa....
UNBELIVEBLE,svaka čast inicijatorima projekta-slomoubice...Ida,pozdrav