[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Liječničke novine

  • From: "Marijan Bilic" <marijanbilic@xxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 8 Jan 2012 21:30:45 +0100

Nataša
   čuo sam se mailom s dr Poljakom oko 20.12.2011. te je rekao da se tada već
urednički odbor LN sastao za broj prosinac 2011 (te smo stoga bili zakasnili).
te da LN u siječnju ne izlaze nego tek u veljači te da ce se urednički odbor
sastati 23. siječnja 2012. za taj broj od veljače. Tako da sam skupio sva
potpisana pisma kolega i saljem ih ovaj tjedan u Komoru. Tako da dr Poljak ni
kriv a da li će objaviti nase reagiranje ili ne ostaje da se vidi- uglavnom
odgovornost je zvanično na cijelom Uredničkom odboru a ne samo na jednoj osobi.
S poštovanjem
Marijan Bilić