[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Kad nema njege u kući,netko mora!

  • From: Sonja Barač <sonja.barac.ordinacija@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 10 Sep 2014 21:04:05 +0200

Bravo cure  s Mljeta ,najbolje  ste  .Tolikom pozitivnom energijom,
očaravajućim osmjehom zračite .Trebali bismo svi ugledati na vas  --bilo bi nam
lakše .Posla sigurno i vi ko i mI svi mi kao u priči imAte --radite i radite
--snalazite s e i improvizirate  da biste dobile  rezultate ..Lakše je sigurno
s osmjehom kako god teško bilo ,nego sa ovom našom vječitom grinjtavošću i
nezadovoljstvom.Neće nikad biti idealno .Pacijenti ko pacijenti, posao ko
posao, kolege ko kolege , bolnice  ko bolnice ,hzzo ko hzzo ...ali ako odradiš
posao kako misliš i možeš najbolje i iza toga stojiš / taman i vozeći motor/
stani iza svoej odluke  iza svog uradka ..sa osmjehom na licu / kažu bit će
prijatelju drago..a drugima ?? baš te briga/  ----- Original Message -----