[smartdoctor] Re: [smartdoctor] KONTROLA POTROŠNJE

  • From: ljiljana horvatek <ljiljana1949@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 21 Apr 2011 16:29:45 +0200

pa naravno da ga ne zanimaju kad ne plaća kaznu kao glupi LOM ili
SOM,mi smo oduvjek bili u žrvnju između konzilijarca i pacijenta,te
HZZO .Ima krasnih kolega konzil.ali ima i bezobraznih.Meni je jedan
rekao,dosta smo potrošili na vašeg pacijenta hajde sada vi trošite.Ja
imam svu medic. dokument.za svakog pacijenta,pa mi je ipak bila
kontrola ali nisu ništa mogli,jer ja svima kažem da donesu kopije
nalaza.