[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Fwd: Blaćenje u novinama

  • From: "dr.lada.grandic" <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 21 Sep 2014 07:06:38 +0200

Da se radi o meni nebi trazila nikakav ispravak nezocnih navoda.To vodi
daljnjem stresu i dalje se "podgrijava".
Ovdje se ne radi o med.pogresci vec o administrativnim zavrzlamava.Ako nista ne
cackas najbrze ce se zaboraviti.
Kolegica moze tuziti za dusevne boli i bez medija .
L.p.Lada

Poslano preko Samsung Mobile uređaja

Od: "Tomislav Kasalo" <tomislav.kasalo@xxxxxxxxxxxxxxxx>
Datum: 16. rujna 2014. u 09:44:01 CEST
Za: 'Ljiljana Ćenan' <ljiljana.cenan@xxxxxxxxx>
Predmet: RE: Blaćenje u novinama

Draga Ljiljana,

Treba tražiti ispravak netočne informacije sukladno Zakonu o medijima te
kasnije eventualno naknadu štete.
Međutim, potrebno je da se doktorica sama oko toga "angažira2 (ili sama taraži
navedeni ispravak ili angažira odvjetnika).

LP,
Tomislav