[smartdoctor] Re: [smartdoctor] FWD: Dežuranje za vrijeme ere gripe

  • From: Dr. Peček <oompecek@xxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 16 Jan 2017 12:51:47 +0100

Nečuveno, kakve veze mi imamo sa hitnim prijemima , to je bolnički sustav pa neka si pomažu međusobno

Tko da meni pomogne, niti mogu na godišnji ni na bolovanje, ,osim toga većina pacijenata je odbila cijepljenje protiv gripe i nikom ništa.

14.1.2017. u 15:34, vikica.krolo je napisao/la:

Splitsko-dalmatinska županija poslala humani poziv liječnicima naše županije da dežuramo, i da pomognemo bolničkim prijemima u eri gripe, jer imaju dnevno 100 pacijenata u 24 h.
(A što bi tek bilo da mi ne radimo.....)
Slijedi moj odgovor:

Poslano s pametnog telefona Samsung Galaxy.