[smartdoctor] RE: [smartdoctor] FW: [smartdoctor] Cro Diab - podsjetnik na predbožićno doba 2011. godine...

  • From: "dr.lada.grandic" <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 25 Dec 2014 10:24:44 +0100

Ljilo,
Ja bi jos dodala svim ljudima dobre volje..
P.s.Ja siram tiu noc i cekam pokon

Poslano s pametnog telefona Samsung Galaxy.

Date: Mon, 13 Jan 2014 10:02:04 +0100
Subject: [smartdoctor] Cro Diab - podsjetnik na predbožićno doba 2011. godine...
From: athelas.loraiel@xxxxxxxxx
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

Predlažem da slobodno sličan mail, prilagođen Vašim uvjetima pošaljete na
adresu registra koji Vas upozorava da je - prazan!
adrese su:
Adresa:
Sveučilišna klinika za dijabetes, endokrinologiju i bolesti metabolizma Vuk
Vrhovac
Dugi Dol 4a, 10000 Zagreb, Hrvatska

ili

CroDiab@xxxxxx

"Poštovani profesore Metelko, kolegice Poljičanin,
hvala Vam na podsjećanju na moju zakonsku obvezu popunjavanja registra
šećernih bolesnika u RH.

Napominjem da u jednom radnom danu prosječno obradim 70tak pacijenata, što
po posljednjem uvidu u minutažu pregleda HZZOa iznosi oko 17 sati dnevnog
rada.
Budući da zaista nemam dovoljno radnog vremena ni za osnovne preglede, na
žalost Vas moram izvijestiti da u radnom vremenu nisam u mogućnosti
popuniti niti jedan unos u registar.

Dakako,
ako se očekuje da ću to raditi u slobodno vrijeme, najniža cijena za koju
bih bio voljan raditi taj prekovremeni posao bila bi 100kn po pacijentu.

Napominjem da je prosjek veličine timova u obiteljskoj medicini u RH na
nivou 1700 pacijenata po liječniku što čini neizdrživom situaciji koju
imamo. Bez smanjenja veličine timova ili redukcije prava osiguranika pomaka
na bolje vjerojatno neće biti.
Naši kolege u zapadnoj Europi dnevno obrade 20-30 pacijenata.

U konačnici, trenutno sam na specijalizaciji. Zamjensku liječnicu koju
čudom imam dostupnu, a koja radi dvije ambulante u teškim uvjetima - moram
platiti sam, kao i sve troškove specijalizacije. Svu opremu koju želim
koristiti moram platiti sam (nešto poput situacije u kojoj bolnički
kardiolog da bi mogao snimiti EKG pacijentu sam mora kupiti i od kuće
donijeti EKG uređaj ili kirurg operativnu salu i instrumentarij itd).

Pokušajte se staviti u slične okvire (da pače, dođite raditi kod mene na
zamjenu na tjedan dana za 250kn po danu - platio bih Vam više, ali nemam od
kuda) i recite mi gdje vidite mogućnost vremena u kojem bih savjesno
popunio registar dijabetičara o kojima ja skrbim, napravio 80% usluga (za
moje osiguranike) u zdravstvu i na koncu imao nešto vremena za posvetiti se
svojoj obitelji.

Na žalost, trošak automobila i puta za kućne posjete u dva sela o kojima
skrbim HZZO nikada nije pokrivao. Iako osiguranici imaju pravo na kućne
posjete.

Hvala na razumijevanju,
srdačno Vaš,
Mario Malnar, seoski dr. med. s velikim brojem dijabetičara u skrbi.
091 735 7572"

--
Mario Malnar, dr.med.
član IO Koordinacije hrvatske obiteljske medicine (KoHOM)