[smartdoctor] Re: [smartdoctor] FW: Vaš HZZO :)

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 3 Sep 2014 19:05:46 +0200

Tako je!

I živa istina,
jer upravo smo imali raspravu sa dr.V.Delićem, liječnikom u HP BBŽ, nekada
i voditeljem hitne dok je bila pod DZom,
no, dotični nam je objašnjavao kak svaki izlazak i intervencija Hitne
košta, i vožnja amo-tamo košta, i da se njih treba što manje zvati jer sve
to košta.

I da, čak i njihovo dizanje sa stolca da se primi i pregleda pacijenta
košta, pa je to valjda razlog zašto sve što mogu pošalju meni u ambulantu.

Zato oni u svrhu racionalizacije troškova najradije gledaju televiziju u
zamračenoj prostoriji, po mogućnosti iza zaključanih vrata, jer tak zapravo
najmanje koštaju.

Poz
b.

Dana 2. rujna 2014. u 19:13 željko razum <zeljko.razum@xxxxxxxxxxx> je